top of page

Dbamy o kompleksowe wsparcie wdrożony rozwiązań

Zarządzanie stronami

Dbamy o kompleksowe wsparcie naszych klientów we wdrożonych rozwiązaniach zapewniając regularne aktualizacje, obsługa techniczna oraz dynamiczny content marketing. Na dzień dzisiejszy strona to podstawowy element promocji, który posiada każda firma. Jest jej wizytówką, dlatego najważniejsze jest odpowiednie zarządzanie serwisem, opieka i bieżące działania, aby osiągnąć długoterminowy i skumulowany efekt.

white gradient.png

Szeroki zakres usług

Prowadzimy bieżącą aktualizację systemów operacyjnych, przeglądarek oraz systemów zarządzania treścią CMS takich jak np. WordPress. Dbamy przy tym o zachowanie responsywności strony, czyli ciągłego dostosowywania strony do prawidłowego wyświetlania na wszystkich urządzeniach (desktop, mobile) oraz zapewnienia prawidłowego działania wtyczek obsługujących poszczególne funkcjonalności na stronie. Dbamy również o wysoką pozycję serwisu w wynikach wyszukiwarki Google realizując usługę pozycjonowania. Do tego niezbędnym jest kontrola i nadzór treści, które odpowiadają za utrzymanie i wzrost. Profesjonalny copywriting pozwala tu na osiąganie zaplanowanych celów komunikacyjnych, wizerunkowych czy reklamowych. Uwzględniając odpowiednią oprawę graficzną informacji i content marketing, czyli redakcję treści pod kątem dobrania słów kluczowych. Aktualizacje treści i zmiany na stronie stanowią dziś być albo nie być wyprzedzenia konkurencji w Internecie. 

Image by Philipp Katzenberger

Bezpieczeństwo

Twój sukces to nasz sukces, dlatego dbamy o bezpieczeństwo serwisu. Aktualizujemy wtyczki, kontrolujemy zabezpieczenia na stronie oraz dbamy o utrzymanie statusu: bezpieczna witryna". Zaniedbanie bezpieczeństwa może skutkować spadkiem pozycji w wyszukiwarce lub generowaniem ostrzeżeń “witryna niebezpieczna” zarówno przez przeglądarkę jak i w wynikach wyszukiwania Google.

Zakres usług

Dbamy o aktualizację i bezpieczeństwo witryn oferując naszym klientom:

  • aktualizacje CMS oraz wtyczek;

  • tworzenie kopii zapasowych – backup-ów;

  • copywriting – tworzenie lub redakcja treści;

  • oprawę graficzną informacji.

  • content marketing,czyli tworzenie treści dostosowanych do pozycji w wyszukiwarkach i budowania aktywności wśród odbiorców;

  • branding zawierający kompleksową opiekę nad komunikacją i wizerunkiem firmy.

UPIT-4.jpg
bottom of page