top of page

Zwiększamy skuteczność kampanii

Strategia marketingowa

Dzięki wyznaczeniu jasnych celów według zasady SMART szanse na osiągnięcie zamierzonych celów wzrastają o ponad 350%. Strategia marketingowa to plan realizujący cele marketingowe, komunikacyjne i biznesowe. Określa działania prowadzące firmę do sukcesu. Strategię powinna posiadać każda firma. Jej brak prędzej czy później doprowadzi do zastojów, chaosu bądź też destabilizacji. Bez względu na wielkość firmy należy stworzyć strategię, która pomoże zwiększyć potencjał szybkiego wzrostu.

white gradient.png

Proces tworzenia strategii

Poprowadź firmę krok po kroku.

1

Pierwszym etapem współpracy są warsztaty z klientem, podczas których ustalane są cele, omawiane wyzwania marketingowe oraz zaznajamiamy się z firmą.

2

W drugim kroku prowadzimy analizę firmy, otoczenia biznesowego, konkurencji (SWAT), aby opracować strategie, która uderzy z słabe punkty konkurencji. 

3

Na tym etapie szczegółowo planujemy cele w oparciu o zasadę SMART. Cele powinny być sprecyzowane, mierzalne, apceptowalne, realne i terminowe.

4

Kolejnym krokiem jest omówienie założeń rozszerzonej koncepcji marketingu-mix precyzująca produkt, cenę, miejsce, promocje, ludzi, procesy oraz dowody rzeczowe.

5

Dodatkowo wykonujemy targetowanie koncentrujące się na określonych grupach docelowych odbiorców.

6

Ostatnim etapem jest opracowanie kompleksowej strategii marketingowej oraz rozpisanie poszczególnych działań i akcji, które poprowadzą firmę do realizacji celów.

Dlaczego warto podjąć współpracę?

Znamy procesy strategiczne wielu firm i znanych marek od podszewki, ponieważ pracujemy z nimi na co dzień. Nasz atut to mocne zaplecze specjalistów, dlatego startegie, którą opracujemy dla Ciebie będzie na poziomie największych tylko dostosowana do Twojej skali, oczekiwań i celów.

bottom of page