![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_314c5a8d96b8421c8dc9376f87af204df000.jpg/v1/fill/w_980,h_551,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/c837a6_314c5a8d96b8421c8dc9376f87af204df000.jpg)
Projektujemy skuteczne marki
Identyfikacja wizualna
Wizerunek, wiarygodność, rozpoznawalność, wÅ‚aÅ›ciwe skojarzenia oraz pozycja na rynku to najważniejsze elementy rozwoju przedsiÄ™biorstwa. Stworzona marka stanowi kapitaÅ‚ firmy zwiÄ™kszajÄ…cy jej wartość i zwrot z inwestycji w materialne aktywa. Opracowujemy koncepcje wizualne zarówno dla znanych jak i nowo powstajÄ…cych marek.
![white gradient.png](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_786cc680f77b40d19fc7bfd75f7a49e0~mv2.png/v1/fill/w_980,h_551,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/c837a6_786cc680f77b40d19fc7bfd75f7a49e0~mv2.png)
Branding
Budowanie świadomości marki
Branding to ksztaÅ‚towanie Å›wiadomoÅ›ci marki. Jego podstawÄ™ stanowi strategia wizerunkowa, która okreÅ›la najważniejsze cechy oznakowania przedsiÄ™biorstwa oraz wartoÅ›ci, w oparciu o które marka bÄ™dzie kreować swój wizerunek wÅ›ród odbiorców. Dobrze zaplanowany branding pozwala na wyróżnienie siÄ™ na tle konkurencji, a co za tym idzie dotarcie do wiÄ™kszej grupy docelowej klientów. Ważnym jest wykorzystanie wÅ‚aÅ›ciwych narzÄ™dzi graficznych i "mówienie" spójnym jÄ™zykiem we wszystkich kanaÅ‚ach komunikacji.
Elementy identyfikacji wizualnej
![Pisanie piórem](https://static.wixstatic.com/media/11062b_5707973db2c946ee9152fd60c648a6ac~mv2.jpg/v1/fill/w_349,h_233,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Pisanie%20pi%C3%B3rem.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_2327c691ec1c438d8b7d2dbbf546e6d0~mv2.png/v1/fill/w_283,h_96,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/screen%206.png)
Naming i claim
Elementy niezbÄ™dne do komunikacji oraz zapadniÄ™cia w pamięć odbiorcom. NadajÄ… marce indywidualny charakter. Ważny jest również digital, czyli usystematyzowanie marki, na który skÅ‚adajÄ… siÄ™ m.in. wyglÄ…d strony internetowej, newsletterów czy mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Logo
Logo stanowi podstawÄ™ identyfikacji wizualnej marki. Jest najbardziej eksponowanym elementem tożsamoÅ›ci marki i wpÅ‚ywa na skojarzenia odbiorcy zwiÄ…zane z danÄ… firmÄ…. Na logo skÅ‚ada siÄ™ sygnet, logotyp oraz tagline wykorzystywane w różnych formach. CzÄ™sto stosowanym zabiegiem w dziaÅ‚ajÄ…cych już przedsiÄ™biorstwach jest lifting logo, czyli zabieg odmÅ‚odzenia wizerunku firmy i dostosowania go do aktualnych standarców i wymagaÅ„.
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_679e2ea0ad1d447d90c99d8ce7216c58~mv2.png/v1/fill/w_314,h_429,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/screen%205.png)
![Logo na dachu](https://static.wixstatic.com/media/11062b_18b6f2a3e78542128cf0bc77a04606a6~mv2.jpg/v1/crop/x_85,y_0,w_638,h_638/fill/w_278,h_278,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/%20Logo%20na%20dachu.jpg)
![Książki lewitujące](https://static.wixstatic.com/media/11062b_33eea77e131642ac94bae5196a89d83d~mv2.jpg/v1/crop/x_0,y_858,w_2585,h_1727/fill/w_446,h_298,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Ksi%C4%85%C5%BCki%20lewituj%C4%85ce.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_5f282d4bd7a0494195e7cf1f5ee353f2~mv2.png/v1/fill/w_315,h_200,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/screen%204.png)
Księga znaku
KsiÄ™ga znaku okreÅ›la stosowanie logo na różnych polach eksploatacji. To tutaj zawarte sÄ… informacje w jaki sposób wykorzystywać podstawowy znak graficzny przedsiÄ™biorstwa oraz jakie modyfikacje sÄ… zabronione. DziÄ™ki temu unikamy kolizji z wyglÄ…dem strony internetowej, opakowaÅ„ czy billboardów.
Księga marki
Brand Book, czyli KsiÄ™ga Marki to książka zawierajÄ…cy kompletny system identyfikacji wizualnej, w tym stosowane kolory, czcionki oraz materiaÅ‚y użytkowane przez firmÄ™ takie jak wizytówki, koperty, papier firmowy, teczki oraz druki firmowe. KsiÄ™ga marki zawiera również informacje o stylu graficznym firmy, m.in. wyglÄ…d tablic informacyjnych, stylizacjÄ™ reklam czy rollupów.
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_679e2ea0ad1d447d90c99d8ce7216c58~mv2.png/v1/fill/w_314,h_429,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/screen%205.png)
![reklama](https://static.wixstatic.com/media/67c6662687bf4681b702f3046e8f4ca2.jpg/v1/crop/x_151,y_0,w_3827,h_3827/fill/w_278,h_278,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/reklama.jpg)