Czym jest Voice commerce?
Jest to dokonywanie zakupu za pomocą głosu. Obecnie Voice Commerce jest ściśle związany z korzystaniem z Asystenta Google, który w Polsce działa od stycznia 2019.
Google stworzyło specjalną platformę ”Actions on Google” dla firm chcących zacząć korzystać z poleceń głosowych.Pozwala ona markom na stworzenie akcji (komendy głosowej), dzięki której użytkownicy mogą za pomocą kilku słów, wejść w interakcję głosową z daną firmą.
Jak voice Commerce wpływa na e-commerce?
Dane pokazują, że do 2025 roku 75% amerykanów będzie miało inteligentne głośniki w swoich domach. W związku z tym w zakupach głosowych upatruję się ogromy potencjał, ponieważ użytkownicy przywiązują coraz większą uwagę do wygody i prostoty podczas korzystania i przeglądania witryn.
W Polsce już teraz możesz, zamówić jedzenie przez Pyszne.pl lub kupić bilet na Flixbusa za pomocą asystenta głosowego.
Warto się więc zastanowić, czy rok 2022 nie powinien być czasem przygotowań do wprowadzenia zakupów głosowych w twoim sklepie internetowym?
Comments