Social media
Komunikacja poprzez proces
![Image by Dylan Gillis](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_ebd1266b2bd142e4bab389530229237b~mv2.jpg/v1/fill/w_87,h_58,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/Image%20by%20Dylan%20Gillis.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_2327c691ec1c438d8b7d2dbbf546e6d0~mv2.png/v1/fill/w_71,h_24,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/screen%206.png)
1.
Strategia
W celu opracowania skutecznej komunikacji tworzymy strategię, w ramach której określamy społeczność, do której chcemy dotrzeć, grupę docelową i formy komunikacji. Na tym etapie ważne jest określenie celów biznesowych, dlatego organizujemy spotkania on-line z naszymi klientami.
2.
Rodzaj komunikacji i harmonogram
Po zgromadzeniu podstawowych informacji o naszej społeczności opracowujemy z klientem zagadnienia i tematykę postów w określonym horyzoncie czasowym. Na tym etapie dobieramy również format i szablony postów, które będą określały styl prowadzenia profili.
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_679e2ea0ad1d447d90c99d8ce7216c58~mv2.png/v1/fill/w_79,h_107,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/screen%205.png)
![Komunikacja online](https://static.wixstatic.com/media/11062b_b7cfa4e925d14b32a70401123a356e96~mv2.jpg/v1/crop/x_0,y_0,w_3872,h_3872/fill/w_70,h_70,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/Komunikacja%20online.jpg)
![Image by Cassandra Polito](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_53d1449881594af9a325d217e0011a14~mv2.jpg/v1/crop/x_0,y_1664,w_4000,h_2673/fill/w_111,h_75,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/Image%20by%20Cassandra%20Polito.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_5f282d4bd7a0494195e7cf1f5ee353f2~mv2.png/v1/fill/w_79,h_50,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/screen%204.png)
3.
Branding profili
Po wnikliwych analizach opracowujemy koncepcje brandingu tworząc w tym celu stylistykę graficzną marki (moodboardy), zdjęcia cover będące avatarem do Facebooka i LinkedIn oraz templatkę graficzną postów określającą spójny wygląd postów.
4.
Działania w Social Media
Po pierwszym miesiącu, w trakcie którego opracowywana jest strategia komunikacji i branding wdrażamy działania w social media poprzez uruchomienie kampanii reklamowych i content marketing.
![](https://static.wixstatic.com/media/c837a6_679e2ea0ad1d447d90c99d8ce7216c58~mv2.png/v1/fill/w_79,h_107,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/screen%205.png)
![Image by Marten Bjork](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_aa3dfb14ff5742f7ad0ca85d1d8a1fcf~mv2.jpg/v1/crop/x_0,y_877,w_3506,h_3506/fill/w_70,h_70,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/Image%20by%20Marten%20Bjork.jpg)